
به این در و آن در می زنم
یکی از این درها
رو به آغوش تو باز شود شاید
و سرانگشتانم
تنت را
نت به نت
بنوازند باید
هیزم بر آتش ِ نابودیام نینداز
من آب از سرم گذشته است
در به درت میشوم
گور به گور اما نمیشوم
برای مُردن فرصت زیاد است
باید تو را
زندگی کرد
مهدیه لطیفی
ما را در سایت قلب من چشم تو دنبال میکنید
برچسب: باید تو را زندگی کرد, نویسنده: بازدید: 113