
پنجشنبه 2 آذر 1396 ساعت 12:19 ای کاش می توانستم شاعر نباشماما چگونه می شود از این سرنوشت گریختمردم سرزمین ما خوشبخت انددرکی از شاعر ندارنداورا دلقکی می بینند با حرکاتی شاعرانه دزدی کهxa0گنجها و زنها و پارچه های حریربه یغما می برداورا جادوگری می پندارند که در یک آنم...
ادامه مطلب